سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام .

دل‏گرفتگی اونم از نوع مزمنش بعضی اوقات باعث میشه توفیق اجباری، ارسال یادداشت جدید رو کلیک کنم و با عرض معذرت از حضرات اساتید الفبای وبلاگ‏نویسی ،بی هدف قطعه شعر پر ایراد خودم رو ارسال صفحه وبلاگم کنم .دعا کنید بتونم طبق قرارم با خانم فاطمه معصومه(س)  به مناسبت میلادشون ،عرض ارادت متنی خدمتشون ارائه بدم.

وقتی که من بی‏قرار به سمت تو مایل نمی‏شوم...............فاتحه ای بخوان وبرو که دگر حاصل نمی‏شوم

اگر از من صدها تن هم خسته کنی..........................بدان قسم به جنون که دگر عاقل نمی‏شوم

 

او را نگاه میکنم واز دل رنج می‏کشم......................رنج‏ها را نگیر که دگر دل دل نمی‏شوم

خواستم پاک کنم ضربه بی عشقی را..................دیدم که چون باران آسمان هم نازل نمی‏شوم

 

به عشق بی فرجام تشنه ماندم ،چه خوب ....................در سوز بام عشق سیراب کامل نمی‏شوم

خیالم دست بردار مامن تاریکم نیست.................... دگر بی چراغ عشق درین خانه داخل نمی‏شوم

 

بعید نیست زبان باز کنند دقایق‏ها..........................ولی بدان دریای هوس را ساحل نمی‏شوم .

 


نوشته شده در  پنج شنبه 86/8/3ساعت  2:18 صبح  توسط سمیه ملاتبار 
  نظرات دوستان()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آتش بدونِ دود
با احترام به آیه اَلَست
مرد ِ پابه ماه
چادر مشکی ِ خود را بتکانی در باد...
از خودکشی ِ شخصیتی حرف میزنم...
ران ِ ملخی از موری ناتوان
با چادری که تر شده از داغی ِ تنم
[عناوین آرشیوشده]