• وبلاگ : دم مسيحائي
  • يادداشت : زنان و ادبيات فمينيستي
  • نظرات : 6 خصوصي ، 46 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اگر اسلام دين بي عيب و نقصي ست. اگر در تعاليم اسلامي و قرآن به قول حاج آقا مخبر زن و مرد از حيث فضائل انساني با هم برابرند پس ولايت مرد بر زن چه صيغه ايست حاج آقا؟

    حرام بودن آب خوردن زن بي اجازه مرد چه صيغه ايست؟

    حكمت تصميم گيري هاي قائم به ذات مدارانه مرد و پيروي اخوش وار زن چه حكمتي دارد؟

    اگر امروز من و امثال من خود در تنهاييمان گاهي نفرين مي كنيم اين قارچ سمي فمنيست را، دليلش كجاست؟ايراد كار كجا بوده؟در كجا بر ما كوتلاهي شده و ما نا آگاه از روشنگري ها يدينمان تنها مانده ايم و در اين بين فمنيست مارا چونان لوح سفيد و دست نخورده اي پيدا كرده و اعتقاداتش را بر مدار ما استوار كرده است؟

    اگر بر جوامع و پايگاه هاي فمنيستي دقيق شويد خواهيد ديد كه غالب زنان آن جوامع يا رو دست خورده ها ي شوهران عياش و ظالمشان بوده اند و يا اصلا از شدت مرد ستيزي هيچ گاه اجازه نداده اند پاي مردي به صورت دائم و به عنوان شوهر به زندگي شان باز شود .اين چه تزاحمي ست بين حس خانواده دوستي يه ايرانيان علي الخصوص زنان و حس مرزد ستيزي برخي از همين زنان ايراني.

    كجا بايد دانشي افزوده مي شده كه مغفول مانده است؟

    چرا بايد در مملكت اسلامي شما قوانين اسلامي-حمايتي زن آن قدر مغفول ماند تا روز به روز بر گروه هاي فمنيستي افزوده شود و حقوق از دست رفته زنان را به آنان گوشزد كند و زنان را در ورطه ستيزه جويي و فرد گرايي و يا همجنس گرايي بيافكند؟

    پاسخ

    سلام خانم .خوشحالم كه ديدمتون .تمام صحبتهاتون يه نوع توطئه موفق دشمنه .تمام اين حرفهاي به ظاهر حمايتي از بي ارزش تلقي شدنه خودمونه و از بي اعتقادي و بداعتقادي به خدا . مهم اينه كه خدا ودستوراتش رو عبوديت كامل داشته باشيم ،اون موقع ست كه همون سايه يه مرد بعنوان شوهر برامون احسن تلقي ميشه .خصوصي شدن كامنتهام هم به خواست خودمه واز اول عرصه وبلاگيم همينطور بوده .وگرنه من از همه كامنتهام استقبال ميكنم .موفق باشي وشاداب