سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشت یابن مریم العفو را که نوشتم از طرف دوستان بزرگوارم نظراتی گذاشته شده بود که برحسب وظیفه در حدی به آنها جواب دادم ولی فضای وبلاگی را همانطور که در حد ادامه همچین بحثهایی نمی دیدم ادامه جوابها را هم همینطور . همه اینها ملزم به زمان دگریست که باید به بحثش پرداخت آنهم غیرفضای وبلاگی . درهر حال وظیفه ای بود که به دعوت دوستان و همچنین قرآن عظیم و پیامبر بزرگوارمان حس کرده شد که این همان وجه مشترک نوشته هامان بود . و مرادمان این بود که بدنیا بگوییم (( به روی خورشید  خاک نپاشید )) ، پاشیدن خاک به روی خورشید نه تنها به خورشید ضرری نمی رساند و نمی رسد بلکه به سرو صورت خودمان برمی گردد و همانطور که عکس العمل این فیلم را تنها در کشور خودشان اگر شنیده باشید که ملتشان وارد کردن قرآن بیشتری را کرده بودند و کتاب قرآن کم آورده بودند ، می توانیم نتیجه بگیریم که ((عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ))
1. به روی خورشید خاک نپاشید سخن زیبایی از صحبتهای آقای احمدی نژاد بوده در گفتگویشان در رابطه با کاریکاتور توهین آمیزی که نسبت به پیامبر پخش شده بود .
2. اینهم یادداشت کوتاه پست قبلیم که چون فقط براساس دل زده شده بود آنهم به یکباره ، اینجا آوردمش : انگار دیروز بود که تا  پیچک بویش پرواز می کردم ... من پر پرواز را از او گرفته بودم ، می خواستم و می خواست و می شد ... می خواهم و می خواهد و نمی شود ... شکستن باید داد . بغضی در گلویم مانده بود که شرم گل را دیدن هویدایش کرد ، ساربان ! ما را چرا از این مسیر آورده ای ؟
شاد بمانید و عاشق

 


نوشته شده در  جمعه 87/1/30ساعت  5:39 عصر  توسط سمیه ملاتبار 
  نظرات دوستان()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آتش بدونِ دود
با احترام به آیه اَلَست
مرد ِ پابه ماه
چادر مشکی ِ خود را بتکانی در باد...
از خودکشی ِ شخصیتی حرف میزنم...
ران ِ ملخی از موری ناتوان
با چادری که تر شده از داغی ِ تنم
[عناوین آرشیوشده]